Regulamin sklepu ANAJ

Zapoznaj się z zasadami zakupów, płatności i dostawy w naszym sklepie internetowym ANAJ.

Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego działającego pod adresem https://anaj.pl („Sklep”), zasady składania zamówień, płatności, dostaw, reklamacji oraz pozostałe prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy.


Sklep prowadzi:

ANAJ Produkcja Artykułów Spożywczych Przybylak i Wspólnicy Spółka Jawna („Sprzedawca”).


Kontakt ze Sprzedawcą:

– e-mail: anaj@smacznego.pl

– tel.: +48 660 560 969


Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i przedsiębiorców, w tym przedsiębiorców na prawach konsumenta.

Definicje

Sklep – sklep internetowy ANAJ dostępny pod adresem https://anaj.pl

Sprzedawca – ANAJ Produkcja Artykułów Spożywczych Przybylak i Wspólnicy Sp.j.

Klient – podmiot dokonujący zakupu w Sklepie.

Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego z jej działalnością gospodarczą.

Produkt – świeże wypieki rzemieślnicze dostępne w Sklepie.

Zamówienie – oświadczenie Klienta zmierzające do zakupu Produktu.

Dane Sprzedawcy

ANAJ Produkcja Artykułów Spożywczych Przybylak i Wspólnicy Spółka Jawna

Rok założenia: 1988

KRS: 0000234313(wpis do KRS od 2005 r. – przeniesienie z wcześniejszego rejestru)

NIP: 7772836713

REGON: 300055049

Forma prawna: Spółka jawna

Adres: ul. Robocza 9, 62-040 Puszczykowo, Polska

Data wpisu do KRS: 17.05.2005 r.

Sposób reprezentacji: Każdy ze wspólników samodzielnie

Informacje o Produktach

Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie są wyrobami świeżymi, rzemieślniczymi, przygotowywanymi krótko przed wysyłką.


Ze względu na ręczny charakter produkcji, pojedyncze sztuki mogą różnić się kształtem, kolorem lub masą od zdjęć prezentowanych w Sklepie. Nie stanowi to wady Produktu.


Zdjęcia Produktów mają charakter poglądowy i mogą przedstawiać sposób podania lub aranżację.


Informacje o składzie, alergenach i terminie przydatności znajdują się w opisach Produktów lub na etykietach dołączonych do opakowania.


Produkty spożywcze mają ograniczony termin przydatności do spożycia, który Klient powinien uwzględniać przy zamówieniach na termin.

Składanie Zamówień

Zamówienia można składać przez stronę internetową Sklepu przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.


Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza oraz dokonanie płatności.


Klient ponosi odpowiedzialność za poprawność danych kontaktowych i adresowych. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia lub brak dostawy wynikające z błędnych danych.


Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail.


Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia w przypadku:

– nieopłacenia zamówienia,

– podania danych uniemożliwiających dostawę,

– wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wypiek (np. awaria sprzętu, brak surowców).

Ceny i Płatności

Ceny Produktów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

Dostępne metody płatności:

– Przelewy24 (w tym BLIK),

– płatność kartą,

– PayPal.

Sklep nie oferuje płatności przy odbiorze.

Zamówienie kierowane jest do realizacji po zaksięgowaniu płatności.

Na życzenie Klienta Sprzedawca wystawia fakturę VAT.

W celu otrzymania faktury Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych danych niezbędnych do jej wystawienia w momencie składania zamówienia.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z nieprawidłowo podanych danych do faktury.

Dostawa

Produkty dostarczane są na terenie Polski przez:

– InPost Kurier,

– InPost Paczkomat,

– DPD,

– DHL.


Produkty są zabezpieczane w odpowiednie opakowania chroniące je w trakcie transportu (kraft boxy, wypełnienie, folie ochronne).


Sprzedawca dokłada starań, aby Produkty dotarły w stanie nienaruszonym, jednak po przekazaniu paczki przewoźnikowi odpowiedzialność za jej transport ponosi przewoźnik.


Niewielkie uszkodzenia opakowania zewnętrznego, powstałe w trakcie transportu, nie stanowią podstawy do reklamacji Produktu świeżego.


Czas dostawy zależy od firm kurierskich i może ulegać zmianie, zwłaszcza w okresach wzmożonego ruchu (np. święta).

Odpowiedzialność za błędny adres

Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych i pełnych danych adresowych oraz kontaktowych.


W przypadku podania błędnego adresu, numeru telefonu lub braku odbioru paczki, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:

– opóźnienie w dostawie,

– niedoręczenie przesyłki,

– zwrot paczki do nadawcy.


Jeżeli paczka wróci do Sprzedawcy z powodu błędnych danych lub braku odbioru, Klient pokrywa koszt ponownej wysyłki.


Produkty świeże, które ulegną zepsuciu z powodu błędnego adresu lub braku odbioru, nie podlegają zwrotowi ani ponownej wysyłce.

Zamówienia Terminowe („Zamów na termin”)

Sklep umożliwia wybór preferowanej daty wysyłki lub dostawy Produktu.


Sprzedawca przygotowuje Produkt zgodnie z wybranym terminem, jednak ostateczny czas dostawy zależy od przewoźnika.


Zmiany terminu realizacji zamówienia mogą być zgłaszane najpóźniej do tygodnia przed datą dostawy.


W okresach świątecznych i wysokiego obłożenia termin realizacji może zostać wydłużony.


Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne opóźnienia przewoźników.

Prawo odstąpienia od umowy


Produkty spożywcze po dostarczeniu nie podlegają zwrotowi ani odstąpieniu od umowy, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, ponieważ są produktami świeżymi i szybko psującymi się.

Wyjątek stanowią sytuacje, w których Produkt jest wadliwy — tj. niezgodny z umową, np. został dostarczony uszkodzony w sposób uniemożliwiający spożycie, nieświeży lub inny niż zamówiony. W takim przypadku Klient może złożyć reklamację

Reklamacje Produktów

Reklamacje można zgłaszać e-mailowo na adres: anaj@smacznego.pl, załączając zdjęcia oraz opis problemu.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni.

Reklamacje nie przysługują w przypadku:

– różnic wynikających z ręcznej produkcji,

– uszkodzeń powstałych wskutek transportu (za które odpowiada przewoźnik),

– niewłaściwego przechowywania Produktu.


W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedawca zwraca środki lub wysyła nowy Produkt (o ile charakter Produktu na to pozwala).

Reklamacje dotyczące dostawy

Uszkodzenie paczki Klient powinien zgłosić bezpośrednio przewoźnikowi, zgodnie z procedurą danej firmy kurierskiej.


Reklamacje dotyczące opóźnień w transporcie rozpatruje przewoźnik.

Zamówienia Hurtowe / B2B

Sklep umożliwia składanie zamówień hurtowych i współpracę B2B po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą.


Warunki współpracy, ceny i terminy realizacji ustalane są indywidualnie.

Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

Szczegółowe zasady przetwarzania danych opisane są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

Ograniczenia odpowiedzialności

Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia przewoźników oraz skutki wynikające z błędnych danych Klienta.


Sprzedawca nie gwarantuje dostępności wszystkich Produktów w każdej chwili.


Sprzedawca nie odpowiada za przerwy techniczne w działaniu Sklepu wynikające z prac serwisowych lub siły wyższej.

Prawa autorskie

Wszelkie treści, zdjęcia, opisy i grafiki dostępne w Sklepie są własnością Sprzedawcy i podlegają ochronie prawnej.

Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.


Sprzedawca może wprowadzić zmiany w Regulaminie. Zmiany obowiązują od momentu opublikowania na stronie Sklepu.


Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.